hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رسانه > سایت رویداد ایران > قم|همایش نکوداشت محقق داماد در بعد ملی برگزار می شود

قم|همایش نکوداشت محقق داماد در بعد ملی برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: همایش نکوداشت آیت الله محقق داماد در بعد ملی در قم برگزار می شود.

به گزارش مهر، سید موسی حسینی کاشانی در نشست خبری که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد تاریخی برای قم یک توفیق است که میزبانی آئین نکوداشت آیت الله محقق داماد را برعهده داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل از مفاخر فرهنگی است، عنوان کرد: تجلیل از مفاخر فرهنگی نوعی الگوسازی از چهره‌های تاثیرگذار محسوب می شود و ما نیز در همین راستا اقدام به برگزاری این همایش کردیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، با تاکید براینکه در اجرای این همایش برنامه‌ ریزی ‌های مناسبی صورت گرفته است، عنوان کرد: این همایش بالاتر از یک همایش معمولی است و به خروجی های علمی مناسبی را به تشنگان آثار آیت الله محقق داماد ارائه می دهد.

وی با تاکید براینکه آئین نکوداشت آیت الله محقق داماد،یکی از مهمترین برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم محسوب می شود، تصریح کرد: با توجه به برگزاری این همایش در بعد ملی، استانداری قم در برگزاری این همایش مساعدت داشتند.

حسینی کاشانی از پخش این همایش از شبکه چهار صدا و سیما و شبکه نور خبر داد و خاطرنشان کرد: این همایش در تاریخ 12دی‌ ماه سال جاری ساعت 8:30 صبح و با حضور جمعی از علما و مراجع عظام، در پژوهشکده علامه طباطبایی در شهر قم برگزار می شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد